duminică, 28 februarie 2010

Testament

Daruiesc acestui pamant ocrotitor
trupul meu de femeie, infloritor.
Pe aripile vantului de primavara
imi las pletele lungi sa zboara.
Ochii mei rotunzi si stralucitori
ii dau albilor nori, calatori.

Zambetul ce-mi lumina frumusetea chipului
il voi atarna pe marginea colorata a curcubeului;
dragostea si pofta mea de viata
insirate ca perlele pe-un fir de ata,
vor impodobi gatul delicat al tuturor femeilor
spre incantarea si deliciul iubitilor, barbatilor.

N-am sa las in urma vreo frica, ridicola
nici rigiditatea sau inertia,
imprastierea, iluzionarea sau gelozia,
caci am invatat cu atentie, curaj si umila
arta de a transfigura, alchimiza si transforma
toate colturile si umbrele din fiinta mea.

Asa ca daruiesc intregului Univers
toate emotiile binefacatoare intr-un singur vers:
increderea mea, rabdarea si relaxarea,
frumusetea, constientizarea si minunarea.

Blandetea mea si delicatetea,
inspiratia, intelegerea si intuitia,
capacitatea de a ingloba fericita totul,
vor orna impreuna, colorand felurit tortul,
pe care-l veti savura prieteni ai mei fericiti
asortat cu aroma poeziei de vesnic indragostiti.

Iubirea trezita profund in inima mea
va trai printre voi, stralucind ca o stea
pe albastrul de cer inalt si deschis
dezvaluind lumii un adevarat paradis,
un taram bogat, pur si ingeresc,
in care am aspirat mereu sa traiesc.

7 comentarii:

  1. "Asa ca daruiesc intregului Univers
    toate emotiile binefacatoare intr-un singur vers:
    increderea mea, rabdarea si relaxarea,
    frumusetea, constientizarea si minunarea"...Un "testament" de toată frumseţea...

    RăspundețiȘtergere
  2. mie mi se pare foarte bun testamentul asta! ma lasi mostenitoare?:)

    RăspundețiȘtergere
  3. Prin dăruire te păstrezi de-a pururi,
    Şi-asa rămâi, cum ştii să-ţi dai contururi.

    RăspundețiȘtergere
  4. Au vechime mare de 8000 de ani,
    sub formă de pietre, zodii chiar şi bani,
    Prinse strâns în şnur ce-mpletea blând
    focul şi înţelepciunea,
    Fetele-l prindeau în păr de-nflorea natura.
    Din bătrâni putem afla despre mărţişor,
    Despre tot ce-nseamnă el pentru popor,
    El aduce fericire dar şi mult noroc,
    Iarna-i simbol pentru alb,
    Roşul pentru primăvara ce-ndeamnă la joc.
    Vă ofer şi eu în dar mărţişorul- zodie,
    Tuturor ce-mi treceţi pragul prins cu fundă roşie...

    RăspundețiȘtergere
  5. As vrea sa fiu titularul unui asemenea testament !
    Iti doresc o zi frumoasa in care sa primesti multe martisoare de suflet!

    RăspundețiȘtergere
  6. da, va daruiesc voua, "prieteni ai mei fericiti" acest testament;
    multumesc Ionel pentru urare si multumesc Geanina pentru martisor!
    imbratisari tuturor!

    RăspundețiȘtergere
  7. SUNT CLIPE CIND ITI PARE,
    CA TOT CE-A TREBUIT,
    SA AFLI DESPRE LUME,
    DE MULT AI DESLUSIT.
    DAR STELELE TE MUSTRA,
    DIN CELE PATRU ZARI:
    N-AI CUNOSCUT NICI UNA
    DIN MARILE-NTREBARI !
    DE MII SI MII DE VEACURI
    SE-NVIRT IN SPATIU ASTRI
    DE MII SI MII DE VEACURI,
    ZORI SI-ASFINTITURI SUNT.
    SA CALCI USOR CACI POATE,
    FARIMA DE PAMINT
    PE CARE-O SFARMI ALTDATA
    ERAU DOI OCHI ALBASTRI !

    RăspundețiȘtergere