vineri, 19 februarie 2010

Intre mainile barbatului


Intai ti-ai asezat mainile pe talpile mele
si capul in fata mea ti l-ai pus, a inchinare;
ca o zeita m-am simtit, binecuvantata!

Apoi mi-ai infasurat gleznele cu mainile tale
si pe talpile mele ti-ai odihnit capul;
ca o zeita m-am simtit, binecuvantata!

Miinile tale, iubitule, mi-au inconjurat talia
si pe pantecele meu ti-ai cufundat capul;
ca o zeita m-am simtit, binecuvantata!

Sanii mei s-au ascuns plini intre mainile tale
si tu ti-ai asezat capul pe pieptul meu infiorat;
ca o zeita m-am simtit, binecuvantata!

Capul si parul rebel mi le-ai cuprins intre mainile tale
si ti-ai sprijinit fruntea linistit de buzele mele aprinse;
ca o zeita m-am simtit, binecuvantata!

Intre mainile tale de barbat iubit
umbrele din mine s-au dizolvat, tremurande
si-am plans de dor de Dumnezeul care te-a creat
si mi-a inflorit zambetul pe chipul impacat;
ca o zeita m-am simtit, binecuvantata!

Timpul s-a dilatat intre mainile tale de barbat
si spatiul a devenit nemarginit, primitor;
fericirea mi-a patruns prin fiecare por
si psalmi ti-am cantat cu fiecare geamat;
ca o zeita m-am simtit, binecuvantata!



5 comentarii:

  1. Exceptionala poezie !
    Iti doresc un weekend binecuvantat cu Iubire!

    RăspundețiȘtergere
  2. F frumos, plina de sensibilitate si rafinament, un cadou facut barbatilor. Iti multumim!

    RăspundețiȘtergere
  3. Va multumesc cu toata poezia sufletului meu pentru aprecieri si pentru prezenta voastra masculina in acest taram de poezie!

    RăspundețiȘtergere
  4. Mulţumesc mult pentru vizita de pe vechiul blog, te aştept şi pe cel nou... Îmi permit să remarc aceste versuri:

    "Intre mainile tale de barbat iubit
    umbrele din mine s-au dizolvat, tremurande
    si-am plans de dor de Dumnezeul care te-a creat
    si mi-a inflorit zambetul pe chipul impacat;
    ca o zeita m-am simtit, binecuvantata!"

    La bună recitire!

    RăspundețiȘtergere