luni, 1 februarie 2010

Furtuna selenara

Am sa incep cu un citat din Anais Nin- scriitoarea mea preferata, pentru ca exprima  in aceeasi vibratie cu sufletul meu multe din emotiile si sentimentele mele feminine:  “ Furtunile selenare! O data pe luna, furtuna selenara. Praf in ochi si fantome in vene. Se varsa sange de femeie si toata forta se scurge. Totul ma raneste; totul e inchipuit. Acum stiu asta!” ( "Foc" )


Furtuna selenara

Nu mai sunt doar cuvinte care ma iau pe sus,
ma invart, ma ametesc;
acum au venit si emotiile, confuziile,
ceata, neintelegerile, abisul;
viteza ametitoare a cuvintelor
acum nici n-o mai simt;
tornada emotiilor m-a furat cu totul.

Frumoasei din asternutul de trandafiri
acum i s-au spulberat petalele.....
suieratul vantului selenar i-a imprastiat
zambetele,
fulgii timizi s-au transformat in picaturi
reci si grabite de ploaie;
poate sunt lacrimile de pe obrajii ei,
infierbantati de zbuciumul atingerii,
bruste si rapide, a peretilor;
de unde au aparut atatea ziduri?

S-au umplut trandafirii de spini
si vantul ii duce peste tot- petale si spini
si ziduri;
albul e rosu si negrul e rosu
si toate sunt altfel decat inainte;
si ea cine mai este?
dar el? el o mai iubeste?

El e barbat si nu pricepe nimic
din toata aceasta vijelie;
zambeste tacut din albul ochiului de furtuna;
pentru el albul e tot alb si negrul e tot negru
asa ca de ce atata zgomot pentru nimic?
Cu sau fara vijelie el tot o iubeste!

Mangaind-o tandru ii spune femeii:
"dulceata mea de trandafiri ai sa vezi
ca trece si furtuna asta!"
Ea, obosita de periferii, de muchii, de vant,
adoarme in bratele barbatului, printre trandafiri.

3 comentarii:

  1. iti multumesc, dulceata de trandafiri..ai reusit sa exprimi ceea ce e oh, ata de greu exprimabil..ceea ce de mult incerc sa imi explic mie insami si sa ii impartasesc barbatului despre furtuna de petale rascolite de vantul furtunii selenare.
    ai un mod atat de fin de a face femeia sa se caute pe sine insasi, sa se exploreze si adanceasac in propriul ei abis..creator. Sau sa numim acest abis noapte impanzita de stele? Noapte nascatoare de zori si de zi si de lumina

    RăspundețiȘtergere
  2. da....o furtuna in borcanul de dulceata de trandafiri.......
    ma bucura ca mi-ai postat si aceasta poezie la tine in taramul tau de arta a feminitatii.....inseamna foarte mult pentru mine tot ceea ce faci tu..
    te pupicesc cu buze pline de dulceata!

    RăspundețiȘtergere
  3. DULCEATA MEA DE TRANDAFIRI !...TOATE FURTUNILE TREC CACI NIMIC NU E VESNIC IN AFARA DE "EL" !TE IUBESC CU TOT CU FURTUNI SELENARE SI ITI ADOR FICARE PETALA DE TRANDAFIR CAZUTA PRINTRE SPINI !
    IAR DACA-I FURTUNA !....FURTUNA SA FIE ! ....UNESTE FURTUNA TA SELENARA...CU FURTUNA MEA SOLARA ....SI HAI SA PURCEDEM LA CREAT UNIVERSURI DE LUMINA !....CE ZICI ...TE BAGI ?

    RăspundețiȘtergere