marți, 2 februarie 2010

Ieri, barbatul...



Ieri, un barbat mi-a daruit o floare-
inalta, dreapta si galbena-
stia ca cel mai mult imi plac florile galbene,
aurii, stropite de soare.
Barbatul mi-a uimit sufletul de femeie!

Ieri, un barbat mi-a facut de mancare-
simpla, hranitoare si atat de necesara-
mai ales pe vreme de furtuna;
ce daca e doar o vijelie trecatoare?
Barbatul mi-a sprijinit trupul de femeie!

Ieri, un barbat mi-a spus la telefon o poveste
in care eu devenisem o rea gazduitoare;
incurcase povestile, cred , de aceea
povestea lui era asa diferita de a mea;
Barbatul mi-a uimit mintea de femeie!

Ieri, un barbat mi-a scris o scrisoare-
frumoasa, sincera, arzatoare,
plina de intrebari, de cautari,
de zbucium de calator prin universuri.
Barbatul mi-a incantat sufletul de femeie!

Ieri, un barbat a renuntat la minciuna
in care se refugia de teama furtunii;
uneori adevarul doare mult mai putin
si ceata dispare dusa de vantul lui.
Barbatul mi-a linistit mintea de femeie!

Ieri, un barbat mi-a oferit bratele lui;
sa -mi odihnesc zbuciumul intre ele.
spulberate de furtuna de luna
petalele trandafirilor s-au asezat cuminti printre spini.
Barbatul mi-a binecuvantat sufletul de femeie!

Ieri, un barbat a tacut;
asa face dintotdeauna cu mine;
isi uita cuvintele, isi deschide inima
chiar daca e sau nu furtuna.
Barbatul mi-a linistit agitatia mea de femeie!

Ieri, femeia-dulceata de trandafiri-
s-a lasat invadata de vant de luna,
de vant de cuvinte, de emotii de vant,
de vant de barbat care nu stie cum e pe furtuna.
Azi inca bate vantul !
Barbatul vine sau fuge?

5 comentarii:

  1. Bărbatul acesta să repete gesturile diafane la nesfârşit...

    Mi-a plăcut întreaga poezie, îmi este imposibil să selectez doar o strofă.

    Pupici geaninoşi!

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc!
    pupicei cu dulceata de trandafiri!

    RăspundețiȘtergere
  3. Barbatii care ne iubesc si pe care noi ii iubim ne respecta libertatea, sufletul... daruindu-ne enorm de multa lumina.

    RăspundețiȘtergere
  4. "TOT CEEA CE PRIMESTI VINE DIN MINA MEA ...PENTRU CA "EU" SUNT CEL CARE ITI POARTA DE GRIJA IN TOATE CLIPELE !..."

    AM FOST DIN TOTDEAUNA CU TINE !
    UNEORI AM BUZELE MARI SI CARNOASE, ALTEORI LE AM SUBTIRI DAR FIRBINTI !.....
    UNEORI SUNT BLOND SI AM PARUL LUNG CUM ITI PLACE TIE.....ALTEORI SUNT BRUNET SAU CHIAR ROSCAT !
    UNEORI AM O STATURA IMPUNATOARE SI VOINICA CA SA TE POT CUPRINDE IN BRATELE MELE.....ALTEORI SUNT FIRAV CA O PANA DE PORUMBEL,CA SA MA POT CUIBARI LA PIEPTUL TAU !
    UNEORI TE STRING IN BRATE CU TOATA FORTA UNIVERSULUI....ALTEORI ABIA TE ATING CA O ADIERE !
    UNEORI TE SARUT NAVALNIC CA UN VULCAN DEZLANTUIT...... ALTEORI DOAR ITI DESENEZ CONTURUL BUZELOR CU UN FIOR !
    ASA FAC DE CIND MA STIU !....IAU ORICE FORMA...DOAR PENTRU A FII CU TINE, APROAPE DE TINE,ALATURI DE TINE !...DOAR PENTRU ATI PUTEA SPUNE IN FIECARE CLIPA CIT DE MULT TE IUBESC !

    CU DRAG PREAIUBITUL TAU CEL VESNIC INDRAGOSTIT !

    RăspundețiȘtergere
  5. foarte frumos!!!!!!!!!!!
    multumesc pentru minunatul comentariu

    RăspundețiȘtergere