duminică, 21 martie 2010

Initiativa- "Iti ofer o imbratisare"

M-am simtit inspirata sa deschid o campanie de imbratisari " Iti ofer o imbratisare", care sa completeze campania lui Sergiu - "Zambeste e gratis".

"Imbratisarea este o manifestare delicioasa, emotionanta si chiar foarte necesara; cu ajutorul ei putem sa ne exprimam bucuria, afectiunea, fericirea de a intalni sau de a descoperi o fiinta umana care ne este draga", care trezeste ceva minunat in sufletul nostru.
Asa ca " iti ofer un dar minunat, care nu a cunoscut niciodata, nu cunoaste nici acum si nu va cunoaste vreodata criza: acesta este o imbratisare intensa, profunda si plina de iubire. Te rog sa oferi si tu un astfel de dar dumnezeiesc tuturor acelora care sunt deschisi sa-l primeasca...astfel putem sa aducem Paradisul pe acest Pamant".

Daca vrei sa primesti de la mine o imbratisare cu savoare de poezii rasarite din suflet si sa oferi mai departe imbratisarea ta specifica fiintelor pe care le iubesti si chiar si colegilor, vecinilor, cititorilor....copiaza textul urmator la tine pe blog si lasa-mi si mie o imbratisare sa stiu ca ai primit-o pe a mea.


Create your own banner at mybannermaker.com!
Copy this code to your website to display this banner!




Asculta mai multe audio Muzica

Va ofer tuturor celor care va lasati imbratisati in ritmul minunatei melodii de mai sus, aceasta poezie:


Imbratisarea inimii



E foarte simplu, doar deschide-ti inima,
eu te voi imbratisa fara sa cer nimic de la tine;
tu relaxeaza-te, bucura-te,
eu voi lasa sa treaca iubirea prin inima mea
si sa-ti spele grijile si greutatile
macar pentru cateva minute.
Ti-ai amintit ce bine era cand copil fiind
mama te tinea mereu in brate,
cald si iubitor imbratisandu-te?
E asa de simplu, doar deschide-ti inima
si lasa-ma sa te imbratisez;
fericirea isi va face casa in inima ta
si vei putea apoi s-o dai mai departe;
impreuna vom reusi sa imbratisam
albastrul stralucitor al planetei noastre,
Pamantul Iubirii!




S-au prins in hora de imbratisari, printre aripi de ingeri :

27 de comentarii:

  1. am trecut sa-ti las o imbratisare din aripi de inger,sa-ti atinga sufletul,multumesc pentru trecerea ta sensibila....cu drag

    RăspundețiȘtergere
  2. Imbratiseaza-ma daca iubirea inca cere, sa fim mereu prin anotimpurile neperechi.Te rog, la tine-n suflet pune sa-mi ingroape eternitatea unei clipe, uitata intr-un buchet de trandafiri.

    RăspundețiȘtergere
  3. îmbratisarea ta, facându-si loc în inima mea, a facut-o sa creasca de fericire :)

    Frumoasa initiativa ta, raza luminoasa!

    RăspundețiȘtergere
  4. te imbraisez, te pup si te iubesc.

    imbratisez in inima mea copacii, soarele, pamantul, florile, copiii, prietenii, oamenii pe care ii intalnesc si sunt recunoscatoare tuturor pentru ca fiecare este o scanteie de VIATA, iar 'atingerea" lor ma umple de VIATA!

    RăspundețiȘtergere
  5. Când ne-am zarit, aerul dintre noi
    si-a aruncat dintr-o data
    imaginea copacilor, indiferenti si goi,
    pe care-o lasa sa-l strabata.

    Oh, ne-am zvârlit, strigându-ne pe nume,
    unul spre celalalt, si-atât de iute,
    ca timpul se turti-ntre piepturile noastre,
    si ora, lovita, se sparse-n minute.

    As fi vrut sa te pastrez în brate
    asa cum tin trupul copilariei, în trecut,
    cu mortile-i nerepetate.
    Si sa te-mbratisez cu coastele-as fi vrut.

    ("IMBRATISARE" de Nichita Stanescu)
    P.S.Te imbratisez cu drag pentru raza de bucurie pe care o strecori in fiecare suflet,cu fiecare poezie in care ne oferi ,in dar ,inima ta insufletita de o netarmurita iubire !

    RăspundețiȘtergere
  6. Simina,
    Sunt doua moduri sa promovezi o campanie:

    1. sa platesti lucru care nu cred ca vrei fiindca este foarte scump sa cumperi publicitate pe net

    2. sa o promovezi de la sine, aici depinde de impactul pe care o are campania asupra cititorilor. "Zambeste, e gratis!" s-a promovat singura fiindca nu am impus nimanui sa-si ia zambaretul pe blog. Daca esti agresiva s-ar putea sa nu prinda.

    Ce mai poti face e sa aloci un spatiu pentru link-uri si bannere celor care iti preiau "Imbratisarea".

    Daca pot sa te mai ajut sa-mi zici.

    O zi frumoasa,
    Sergiu

    RăspundețiȘtergere
  7. Va multumesc pentru entuziasmul cu care v-ati prins in hora de imbratisari, printre aripi de ingeri, pentru a aduce fericirea pe Pamant!

    Voi asculta sfatul lui Sergiu si voi crea un spatiu pentru cei care au aderat la aceasta campanie; deocamdata am sa-i nominalizez aici: Ionel(Ionel Mesaros-blog personal), Anima(Arta feminitatii), Sergiu(Serginiu), Sentiment(Complicat de simplu).Multumesc si va imbratisez!

    RăspundețiȘtergere
  8. Multumesc pentru imbratisarea calda, te imbratisez si eu cu tot sufletul.

    RăspundețiȘtergere
  9. Te imbratisez cu drag,adorabila ingerasa

    RăspundețiȘtergere
  10. te imbratisesz cu drag femeie minunata!!

    RăspundețiȘtergere
  11. te imbratisez cu Iubire, suflet de inger!

    RăspundețiȘtergere
  12. Bine ati venit la imbratisat Mihaela(Joykarisma)si Loredana si voi cei doi anonimi, care nu v-ati semnat.....

    RăspundețiȘtergere
  13. Iti trimit imbratisarea mea, de peste munti, ca raspuns la imbratisarea ta...
    Imi place ideea.

    RăspundețiȘtergere
  14. Si eu vreau imbratisari....pun codul pe blog la mine....faina ideea, imi place! pup

    RăspundețiȘtergere
  15. Va imbratisez oriunde ati fii ... si va multumesc pentru imbratisarile primite.Va pup ...

    RăspundețiȘtergere
  16. bine ai venit pe aici "ginescovici"...eu nu pot intra pe taramul tau sa te imbratisez...caci nu ai lasat nici o urma...

    RăspundețiȘtergere
  17. Am afisat codul pe blogul DESPRE DRAGOSTE, pentru ca imbratisarea vine din interiorul nostru, la fel ca si sentimentele frumoase pe care le simtim cand iubim sau cand ne simtim iubiti...

    RăspundețiȘtergere
  18. o imbratisare de dincolo de vant!
    te-am descoperit azi si imi pare atat de bine eu imbratisez toti copacii din lume

    PS: si asta e o arta.

    RăspundețiȘtergere
  19. Indraznesc sa va contactez pentru o propunere.Am radio online numai muzica de calitate (fara manele) si asi vrea sa va intreb daca sunteti de acord sa puneti playerul nostru pe pagina dvs.Daca da, sa-mi spuneti pt a va da codul html.Radio se numeste LoveStory si are vechime 1 an de zile online.O seara superba! P.S.-Minunat blogul dvs. Cu respect Felicia.

    RăspundețiȘtergere
  20. Buna! Am pus bannerul tau pe site la mine numai din simplul motiv ca imi plac melodiile care le-am ascultat! Foarte Frumos!
    Daca vei dori sa pui un banner de-al meu il gasesti in sectiunea "Schimb de link-uri / Link exchange", daca nu , nu este nicio problema!
    Bafta!

    http://seme06.blogspot.com/

    RăspundețiȘtergere
  21. minunat blog! felicitari!
    un an nou 2011 cu bucurii!
    victoria

    RăspundețiȘtergere
  22. Am intrat aici din intamplare si vreau sa raman...e atat de frumos,imi place mult,nu ma mai satur sa tot citesc,o seara placuta va doresc tuturor!

    RăspundețiȘtergere
  23. ,,Imbratisarea este un lucru minunat asa ca si prietenia adevarata,, nimic fals, imbratisarea face parte din iubire , dragoste,respect si prietenie,pot spune ca este o virtute,,o ramurica din iubirea de aproapele...,,I-mi deschid larg bratele, sa pot cuprinde tot universul.. sa te pot ambratisa si pe tine draga cititorule,, cu multa iubire//putincredincioasa,,

    RăspundețiȘtergere
  24. Multumesc pentru imbratisarea calda si sincera.

    RăspundețiȘtergere
  25. Bine ati venit aici Anne, MAria si tu crestina modesta...
    va imbratisez cu stele in priviri!

    RăspundețiȘtergere
  26. O îmbrăţişare e ca un bumerang: o primeşti înapoi imediat.O îmbrăţişare valorează mai mult decât o mie de cuvinte pentru o inimă nefericită.Cât de mult contează o simplă îmbrăţişare atunci când ai nevoie de ea... e ca şi cum cineva ţi-ar lua sufletul în braţe şi l-ar urca direct în Rai...
    citat Andrei Laslău....;) Emmy :) :D )))) :* >:D< big hug :-bd thumbs up

    RăspundețiȘtergere