miercuri, 17 martie 2010

Trezire de dimineata!


Ma trezeste lumina ce-mi cade pe pleoape
dimineata, devreme,
caci soarele a devenit harnic,
grabit sa alunge zapada si frigul ascunse printre cutele asternutului;
offf, am uitat sa trag storurile la ferestre,
asa ca strengarul de soare,
satul de lunga ascundere printre norii iernii,
m-a invadat zambindu-mi jucaus.
Degeaba mi-am acoperit ochii cu pilota trandafirie
si m-am intors cu fata la perete;
glasul ascutit, insistent si repetitiv al gugustiucului
mi-a penetrat auzul scotandu-ma din adormire;
dulceata senzuala a visului s-a spulberat
si trupul meu de femeie s-a trezit spre noua zi,
dimineata de primavara cu soare in ochi
si cantec de pasari in urechi.

4 comentarii:

  1. Frumos început de zi.

    Cu siguranță toți cei ce vor citi vor simți căldura versurilor și bucuria de a fi trecut pe aici.

    Pupici geaninoși!

    RăspundețiȘtergere
  2. As vrea sa pot picta cu stele ceea ce simt si sa insir pe portativ note de smarald... asa sunt gandurile tale!

    RăspundețiȘtergere
  3. Eu ma bucur foarte mult ca ati trecut voi pe aici si ca ati lasat si urme pline de lumina de suflet! Va multumesc!

    RăspundețiȘtergere