luni, 22 martie 2010

Cititorul in stele


Te-am privit din a 12-a casa cu ochi rotunzi ca luna,
ochi de Peste visator si religios
si ti-am vazut credinta si inspiratia ascunse
in adancuri de suflet ales si plin de noblete.

Te-am admirat cald, cu cei doi ochi venusieni,
de Taur savurand frumusetea estetica
si mi-au placut camasile tale calcate
ce-ti aratau eleganta trupului tau bine lucrat.

Te-am studiat plina de curiozitate mercuriana,
chiar asa pamantesc si retrograd cum se afla
si m-a polarizat mental inteligenta ta sclipitoare,
felul ordonat si logic in care-ti expui ideile.

Am vrut sa actionez vesel si adolescentin
in ritmul martian al celor 3 case de Gemeni,
dar luna mi-a trimis un unghi drept, agresandu-ma
si revarsand timiditati si mari emotii in mine.

Simt profunzimea iubirii trezita in inima ta
si doar iti zambesc, imbratisandu-te-n suflet
in timp ce tu descifrezi meticulos, rabdator
misterul luminii cerului meu instelat,
ajutandu-ma sa ma inteleg, sa ma desavarsesc,
multumesc!

7 comentarii:

  1. Frumoasă poezie...

    "Simt profunzimea iubirii trezita in inima ta
    si doar iti zambesc, imbratisandu-te-n suflet
    in timp ce tu descifrezi meticulos, rabdator
    misterul luminii cerului meu instelat,
    ajutandu-ma sa ma inteleg, sa ma desavarsesc"...

    O săptămână bună de tot îţi doresc!

    RăspundețiȘtergere
  2. Ma simt coplesit de ceea ce sufletul tau frumos exprima in poezie. Fie ca ceea ce ai asternut sa te calauzeasca spre revelarea lui Dumnezeu in inima ta. Si simt ca asta e doar inceputul ...

    RăspundețiȘtergere
  3. Ce versuri interesante ...!
    Te-am descoperit pe blogul Mihaelei și mă bucur nespus.
    Te îmbrățișez de aproape, adică tot de la mal de mare...

    RăspundețiȘtergere
  4. Esti un poet astrolog sau un astrolog poet? :)

    Cineva ar putea spune ca reusesti sa îmbraci aspectele realitatii de zi cu zi în haina frumoasa a poeziei..
    Eu as zice ca poeziile tale scot la lumina miezul vietii de zi cu zi.. realitati ce se desfasoara dincolo de vederea si cuprinderea mintii noastre obisnuite (un adevarat "tauras" creator, fecund, care cu sufletul trezit descopera frumusetea si sacrul in profan)

    RăspundețiȘtergere
  5. Harta cerului tau e tare frumoasa :)

    RăspundețiȘtergere
  6. Ma bucur Ema ca ai descoperit taramul meu de poezie si ca ma imbratisezi tot de la mal de mare!
    Cristian sunt incantata de trecerea ta pe aici si de aprecieri!
    Multumesc Anca, Zoltan si Mihaela pentru minunatele voastre aprecieri!
    Cu totii mi-ati facut sufletul sa cante!
    Va imbratisez!

    RăspundețiȘtergere