marți, 12 octombrie 2010

Clipe



Clipe luminate de atingerea diafană
a dorului de tine
se aşează misterioase
pe trupul meu de femeie îndrăgostită,
în albastre nuanţe mă îmbracă,
mă strigă din vârtejul amintirilor vii,
iluminate de prezenţa iubirii tale.

Aud chemarea tainică a clipelor pline de dragoste,
căldura suavă îmi îmbrăţişează
cu picuri de dor inima
şi topită mă regăsesc
în curgerea strălucitoare a iubirii ce-mi ţâşneşte din piept
prin braţele fine, deschise,
prin ochii catifelaţi, înlăcrimaţi,
pe buzele senzuale, încărcate de săruturi,
spre tine, iubit etern al inimii mele!

4 comentarii:

  1. Sarumana ,sa rezolvat intrati in blog si verificati daca e binisor...
    o zi minunata alaturi de familie ..si bafta in a scrie poeme minunata ...
    cu admiratie, Ioan.

    RăspundețiȘtergere
  2. e binisor, da.....l-am postat aici......

    RăspundețiȘtergere
  3. Zi buna ,Simina ...
    azi am postat pe blogul meu si youttube
    un nou clip,
    Clipe
    versuri
    Simina
    bafta ..o sa incerc sa postez si alte poeme ..
    sarumina..cu amicitie Ioan C.

    RăspundețiȘtergere
  4. multumesc Ioan...l-am vazut,dar nu pot sa-l copiez aici la mine....

    RăspundețiȘtergere