vineri, 19 februarie 2010

Sunt recunoscatoare barbatului!


Sunt indragostita de sufletul tau de barbat!
Fiecare gest al tau izvorat din iubire,
chiar si cea mai obisnuita strangere de mana,
felul in care ma privesti cand sunt obosita
sau cum urci patru etaje incarcat de bagaje,
ma indeamna sa-ti fiu profund recunoscatoare.

Sunt indragostita de sufletul tau de barbat!
Linistea cu care ma cuprinzi cand sunt ravasita de emotii,
tacerea ta ce sparge agitatia mintii mele,
caldura binefacatoare a inimii tale inlaturandu-mi fricile,
lumina ce-ti straluceste in ochi cand eu sunt in ceata ,
toate acestea ma indeamna sa-ti fiu recunoscatoare.

Sunt indragostita de sufletul tau de barbat!
Felul intelegator si cuprinzator in care-mi zambesti,
florile pe care mi le daruiesti fara vreo ocazie speciala,
pasul tau lung pe care-l potrivesti dupa mersul meu mic
si umarul puternic pe care mi-l oferi ca sprijin zilnic
ma indeamna sa-ti fiu profund recunoscatoare.

Sunt indragostita de sufletul tau de barbat!
Iti multumesc pentru toate camasile tale pe care mi-am revarsat
lacrimile rimelate in vreme de furtuna
si lacrimile inrourate de fericirea iubirii de tine.
Iti multumesc pentru ca mi-ai oferit spatiul dintre mainile tale
si pentru campul de flori galbene pe care l-ai inflorit in inima mea!
Pentru toate acestea iti sunt profund recunoscatoare!

8 comentarii:

  1. "Iti multumesc pentru toate camasile tale pe care mi-am revarsat
    lacrimile rimelate in vreme de furtuna
    si lacrimile inrourate de fericirea iubirii de tine" - ei, asta chiar mi-a plăcut...

    RăspundețiȘtergere
  2. Doamne Dumnezeule!!!
    Asta da recunostinta. Citind si mai ales simtind aceasta recunostinta un Barbat ar face orice pt femeiea iubita. Orice...chiar daca nu e posibil sa aduca luna de pe cer, cel putin s-ar stradui pt femiea iubita plina de asemenea "Recunostinta"!

    RăspundețiȘtergere
  3. "Iti multumesc pentru toate camasile tale pe care mi-am revarsat
    lacrimile rimelate in vreme de furtuna
    si lacrimile inrourate de fericirea iubirii de tine."
    Întreaga poezie este splendidă, dar versurile acestea m-au topit.

    RăspundețiȘtergere
  4. Jur că nu am ştiut că Lisandru a comentat aici şică a făcut aceeaşi selecţie. Mi s-a mai întâmplat acest lucru.
    Îmi amintesc de perioada când nu ne ştiam, doar ne scriam pe bloguri, atunci când postam un comentariu la cineva pe blog , apăreau două.
    La aceeaşi secundă amândoi.
    Incredibil, dar adevărat.

    Gânduri bune!

    RăspundețiȘtergere
  5. va multumesc tuturor celor in sufletele carora au gasit ecou versurile mele;
    felicitari Cristi si Geanina pentru minunatele sincronicitati din iubirea voastra!

    RăspundețiȘtergere
  6. Cu cât mai mult recunoşti şi exprimi recunoştinţa pentru ceea ce ai, cu atât mai mult vei avea lucruri pentru care să-ţi exprimi recunoştinţa.

    RăspundețiȘtergere
  7. Felicitari...
    "Sunt indragostita de sufletul tau de barbat!
    Linistea cu care ma cuprinzi cand sunt ravasita de emotii,
    tacerea ta ce sparge agitatia mintii mele,
    caldura binefacatoare a inimii tale inlaturandu-mi fricile,
    lumina ce-ti straluceste in ochi cand eu sunt in ceata ,
    toate acestea ma indeamna sa-ti fiu recunoscatoare."
    Da... inca o data... felicitari...

    RăspundețiȘtergere