luni, 15 februarie 2010

Dansul atomilor indragostiti!



Mana ta mi-a atins in joaca talpa piciorului;
stiai ca sunt foarte sensibila in zona
sau doar te-a atras curbura aceea delicata?
Atingerea ta tandra mi-a absorbit toata atentia
si m-am trezit, uimita de asa intensa placere,
in portiunea aceea mica de piele de sub degetele tale;
plecasem din cap, din maini, de pe buze
si existam, respiram, simteam in locul binecuvantat.
Priveam cu ochi mirati de talpa de femeie
cum degetele tale ma atingeau atat de fin si de suav.
Traiam doar la suprafata de contact dintre tine si mine.
Atractia dintre celulele pielii tale si celulele talpii care eram
a devenit intensa, penetranta;
cu un geamat prelung s-a deschis un ochi de  fereastra
si am simtit frenezia moleculelor, dansul extatic al atomilor,
agitatia protonilor si zborul electronilor;
savuram fericirea atingerii tale cu toate particulele elementare;
felul in care quarcii se grupau pentru a forma protonii
era intim legat de modul in care cuantele tale
de lumina stralucitoare ma cercetau detaliat;
ma desfaceai pana la dimensiuni microscopice
si inlocuiai legaturile electromagnetice uzuale
cu punti vibrande de paradisuri de iubire.
Ai invins gravitatia, te-ai intrecut cu fotonii,
mi-ai facut sa danseze voluptos toate componentele celulare
in acceleratorul de particule din degetele tale;
ai adus iubirea ta irezistibila, profund in mine,
doar atingandu-ma, uimindu-ma, minunandu-ma!

3 comentarii:

  1. Femeia, stapana simtirii, ii permite barbatului, stapanul ratiunii, sa fie fericit cateodata, doar atat cat el sa o caute pe ea toata viata.

    RăspundețiȘtergere
  2. un spatiu neobisnuit al poeziei.. ai reusit sa decshizi o fereastra in taramul quarcilor inaccesibil de obicei mintii mele :)

    Nu am inteles ce vrea sa spuna coryta.. mai degraba eu simt ca femeia se daruieste total in dorinta de a-l face fericit pe iubitul ei si din aceasta apare si implinirea ei.

    RăspundețiȘtergere