luni, 15 februarie 2010

Intrebari si raspunsuri





Te-am întrebat inocentă
unde îţi place cel mai mult să te ating;
mi-ai răspuns prompt:
"pe marginea rotundă a unghiilor,
pe toate cele zece degete ale mâinilor,
pe amandouă palmele."


Te-am întrebat plină de candoare
cu ce îţi place cel mai mult să te ating;
mi-ai răspuns zâmbind:
"cu întregul tău trup gol, catifelat,
primitor al degetelor şi palmelor mele,
cu  toată pielea ta trează de femeie."

Te-am întrebat curioasă
când îţi place cel mai mult să te ating;
mi-ai răspuns hotărât:
"în fiecare zi sau măcar în fiecare noapte,
în fiecare oră de dinaintea sărutărilor
şi -n fiecare secundă a vieţii tale."


Te-am întrebat nedumerită
cum îţi place cel mai mult să te ating;
mi-ai răspuns jucăuş:
"tandru ca o boare de vânt,
pasional ca flăcările din ochii tăi,
abandonându-te toată în braţele mele".


Te-am întrebat zâmbitoare
de ce vrei cel mai mult să te ating;
mi-ai răspuns iubitor:
"pentru că tu îmi aduci viaţă în vene
şi flori de lumină pe chip,
pentru că tu eşti femeia mea iubită".

2 comentarii:

  1. Plăcerea de a pune întrebări mă obligă să nu caut răspunsuri... ele sunt in sufletul meu.

    RăspundețiȘtergere
  2. da, de fapt si intrebarile si raspunsurile tot acolo sunt, in suflet; sunt doua aspecte polare ale aceluiasi sentiment, asa cred eu...
    multumesc pentru vizita!

    RăspundețiȘtergere