vineri, 26 februarie 2010

Infrumusetare

Mai intai mi-am pictat pleoapele,
ce clipesc delicat deasupra ochilor negri,
cu infinitele nuante ale albastrului inimii tale;
apoi mi-am arcuit sprancenele a uimire,
mi-am asezat zambetul la locul lui des folosit,
pe buzele inrosite si sclipind de dorinta de tine.

Parul ravasit l-am lasat sa-mi atinga valurind umerii,
ce-ti asteapta nerabdatori palmele calde.
Unghiile le-am pudrat cu praf stralucitor de stele violete,
iar mainile in gesturi tainice de adorare le-am asezat.
Mi-am parfumat pielea cu flori proaspete, abia rasarite
si la urechile deschise spre soaptele tale mangaietoare
mi-am atarnat cupe albe, inrourate de ghiocei.

Cea mai multa atentie am acordat-o inimii mele!
Am impodobit-o cu frumusete de poezie,
am invelit-o in tandrete si-n ascultare,
am presarat pe ea, aburind, incantare si frenezie,
i-am deschis toate ferestrele spre inima ta
si am pregatit-o ca dar sfant, de iubire preaplin,
pentru tine, iubitule!
Ce zici de-asa-nfrumusetare?

6 comentarii:

  1. zic ca este extraordinar de frumoasa

    RăspundețiȘtergere
  2. Da, inima merită cea mai mare atenţie din partea noastră...

    RăspundețiȘtergere
  3. ma bucur ca o astfel de "Infrumusetare" este pe placul barbatilor, cititori si sustinatori ai acestui taram de poezie.

    RăspundețiȘtergere
  4. "Inimă -- ciutura mea --
    Dă-mi să beau, dar altceva,
    C-apa rece ţi-au golit-o
    Toţi cei care ţi-au sorbit-o!...
    Dă-mi ce mi-ai păstrat doar mie --
    Dă-mi un strop de apă vie!..."

    RăspundețiȘtergere
  5. Coryta, ce frumos se asorteaza versurile tale cu acest taram de poezie.....mai asteptam si altele...

    RăspundețiȘtergere
  6. FRUMOASA ESTI IUBITO
    CUM SOARELE-N AMURG !
    CA CODRI MARI DE CETINI,
    CA APELE CE CURG !

    IN CALEA TA SE PLEACA
    COPACII CEI BATRINI
    SA-TI MMINGIIE OBRAJII
    CA DOI BOBOCI DE CRINI !

    SI FRUNZA LOR ASTERNE
    SA-TI FIE MAI USOR
    CIND CALCI INCET PAMINTUL
    CU PICIORUSUL GOL !

    SI RIU-NCREMENESTE
    ATUNCI CIND TE ZARESTE
    IAR CODRUL FREMATARE,
    PE DATA ISI OPRESTE !

    MARITUL SOARE UITA MEREU
    DE DRUMUL SAU
    PRIVINDU-TE DIN CERURI
    S-APOI OFTEAZA GREU

    IAR LUNA DE STRALUCE
    IN NOAPTEA-NTUNECATA
    E CA A LUAT LUMINA
    DIN INIMA-TI CURATA !

    RăspundețiȘtergere