duminică, 14 februarie 2010

Daca ai sti.....



Daca ai sti ca mi-e dor de tine in fiecare clipa
binecuvantata de prezenta ta,
ce-ai face daca ai sti?

Daca ai sti ca-mi amintesc fiecare cuvant,
fiecare gest al tau, fiecare imbratisare,
ce-ai face daca ai sti?

Daca ai sti ca te am inca pe limba cu gust
de supa de saruturi cu crutoane de covrigi ,
ce-ai face daca ai sti?

Daca ai sti ce trezeste in mine atingerea ta
cu savoare de barbat zeificat,
ce-ai face daca ai sti?

Daca ai sti ca uneori ma feream de tine
pentru ca nu ma simteam femeia potrivita,
ce-ai face daca ai sti?

Daca ai sti ce vartej de magie de emotii
trezesti in inima mea cand ma privesti,
ce-ai face daca ai sti?

Daca ai sti ca-ti simt fricile si fuga
si neincrederea si ca indragostita ma rog
ce-ai face daca ai sti?

Daca ai sti cum te vad ochii sufletului meu
si cum iti admir zborul spre inalt,
ce-ai face daca ai sti?

Daca ai sti ca trupul meu este impregnat
cu degetele tale, cu respiratia ta,
ce-ai face daca ai sti?

Daca ai sti ca-mi doresc sa faci dragoste cu mine
in fiecare minut, cu fiecare vers
ce-ai face daca ai sti?

Daca ai sti cat de vii sunt locurile iubirii noastre
si caldura marii si adierea serii,
ce-ai face daca ai sti?

Daca ai sti ca sufletul meu este topit in tine
si ca imi faci inima sa creasca,
ce-ai face daca ai sti?

Daca ai sti ca-mi vine sa plang si sa tip
de dor de tine, de locul de unde venim,
ce-ai face daca ai sti?

Daca ai sti toate acestea si cele de printre randuri
ai veni, ai fugi, tot m-ai iubi?
Ce-ai face daca ai sti?

6 comentarii:

  1. Inima-mi vibreaza si sufletul se-nalta acum citand acestea!
    Ma regasesc in tot ce-ai scris si-ai exprimat!
    Bravo!

    RăspundețiȘtergere
  2. daca ai sti
    ca poezia ta de iubire
    ma lasa muta
    si ma dezlega la ochi,
    daca ai sti ca vocea
    sufletului
    tau
    ma trezeste
    in dor de mine, in dor de El,
    in dor de adanc si de-nalt,
    daca ai sti ca vorbesti
    si limba inimii
    mele
    si toate miile de limbi ce se saruta
    cate poezii ai scrie,
    pentru cine,
    si cat ti-ar lua ca sa descoperi
    ca Poezia
    esti Tu?

    RăspundețiȘtergere
  3. Ah! daca ai sti ca simt cum sunt una cu Poezia, cum ma regasesc in fiecare vers si-n fiecare sarut...daca ai sti ca pentru Mine le scriu si pentru fiecare ce se regaseste aici...
    multumesc Bogdan, multumesc Anima!

    RăspundețiȘtergere
  4. Iubirea face minuni,iar poezia izvorata dint-un asemenea sentiment primeneste sufletul si-l innobileaza.

    RăspundețiȘtergere
  5. Iata ce poezie minunata am primit de la un cititor......o scriu aici ca sa va surada tuturor inima asa cum a facut a mea.
    Multumesc! Pune-i si un titlu...please..


    "La Miazazi ciresii iti infloresc primii buzele,
    Mai spre Miazanoapte imi cad cel din urma frunzele.

    Dinspre tine adie miros de mare si zile fierbinti,
    Iti intorc ca raspuns zimbetul soarelui cu dinti.

    Trimiti suris, miros de iarba si parfum de flori,
    Eu ceata, inima-nghetata si tacere uneori.

    Iti pun in cale munti, riuri si-o cimpie,
    Pui peste, curcubeu si poezie.

    Si ca sa fie mult mai amuzant,
    Polii se inverseaza. Anunta un savant."

    RăspundețiȘtergere
  6. Atunci sunt pro inversarea polilor..macar din cand in cand!:)
    Foarte frumoasa poezie!Si ce stil ingenios!

    RăspundețiȘtergere