joi, 28 ianuarie 2010

Frumusete de femeie!



Desi afara e inca ceata ( dar ce misterioase sunt toate lucrurile asa...) si frig si cenusiu consacru FRUMUSETII si IUBIRII aceasta zi ; asa ca haideti sa ne gatim de sarbatoare, sa ne inaripam inimile, sa lasam zambetele sa ne infloreasca chipurile, sa dansam cu fericirea din priviri.
Voi posta acum in acest cadru al frumusetii iubirii un comentariu pe care-l scrisesem inainte de a-mi deschide usile acestui "templu de poezie" la un articol scris de minunata mea prietena Alina ( Anima) pe blogul ei http://arta-feminitatii.blogspot.com/., articol numit  "Esti frumoasa!"

Am intrebat la telefon, o femeie cu care nu ma mai intalnisem de ceva vreme: "Ce mai faci, frumusete? Tot asa frumoasa esti? " A urmat o pauza lunga, apoi ea mi-a zis cu voce tremuranda:"Nici nu mai stiu...frumusete...nu mi-a mai zis de foarte mult timp cineva ca sunt frumoasa...tot timpul aceleasi lucruri-copii, servici, mancare, sot, bani, griji, aceleasi haine, rutina...nu mai stiu daca sunt frumoasa, nu mai am timp sa ma gandesc ca sunt frumoasa...tu de unde stii ca sunt frumoasa?" Am simtit-o desprinsa atat de mult de ea insasi, de frumusetea pe care fiecare femeie o are in ea insasi si pe care ii este atat de usor s-o lase lumii s-o vada, daca n-ar uita-o, rataci-o, amesteca-o...Atunci am inteles cata nevoie avem noi, femeile, sa ne amintim (chiar una alteia) cat mai des, cat suntem de frumoase, caci chiar asa suntem....FRUMOASE

...dedic Frumusetii din fiecare femeie aceste randuri:

Frumusete de femeie


Canturile primaverii sunt parul tau,Femeie
adierile vantului sunt mainile tale,
mangaietoare si calde;
picurand clinchete de ras
si susurand cuvinte
Tu, izvor fermecat,
 parfum de flori, soare intre nori ,
copila de roua, gradina divina,
esti cea mai frumoasa creatie
a lui Dumnezeu!

9 comentarii:

  1. Femeile. Ce ne-am face fără ele... Cred că trebuie "cântată" permanent frumuseţea femeii, acea frumuseţe fără de care viaţa nici nu ar mai fi atât de... frumoasă...

    RăspundețiȘtergere
  2. Frumoase rânduri! O zi plină de iubire să ai!

    RăspundețiȘtergere
  3. va multumesc pentru vizita....e o binecuvantare pentru acest taram sa va gazduiasca frumusetea gandurilor!

    RăspundețiȘtergere
  4. Acum am ajuns acasă şi am intrat să citesc ce ai mai postat. Scrii despre frumuseţe, frumuseţea femeii, frumuseţea interioară şi exterioară.

    Nu ar fi rău dacă ar scrie cât mai multe persoane despre feminitate, femeie, frumuseţea ei şi de ce nu despre iubire...

    Te îmbrăţişez cu toată dragostea!

    RăspundețiȘtergere
  5. da, asa e.....ar fi foarte bine......impreuna am putea crea o lume ca-n povesti si-n viata de zi cu zi....
    Si eu te imbratisez cu iubire....

    RăspundețiȘtergere
  6. AM PLECAT SA TE CAUT, ZEITA A FRUMUSETII DIVINE ! SI-AM INTREBAT VAZDUHUL DE TINE ! IAR EL MI-A RASPUNS :
    -PASII EI LASA URME DE FLORI !
    SI-AM INCEPUT SA INTREB ORICE FLOARE DACA NU CUMVA SA NASCUT DIN SARUTUL PICIORULUI TAU !...IAR ELE MI-AU SPUS :
    TRUPUL EI NE-A DAT PARFUMUL, MINGIIEREA EI NE-A DAT CATIFEAUA PETALELOR, PRIVIREA EI NE-A COLORAT CU LUMINA CURCUBEULUI....DAR UNDE POATE FI NU STIM .....DOAR DORUL TAU INFINIT DE EA TE VA FACE SA O GASESTI !.....SI AM PLECAT MAI DEPARTE PE CALE !.....

    RăspundețiȘtergere
  7. Imi picura si acum frumusetea in palme...copila de roua divina!
    Felicitari!
    www.mihaila-simona.blogspot.com

    RăspundețiȘtergere