duminică, 17 ianuarie 2010

Multumesc


Va multumesc tuturor celor care v-ati luat ragazul sa respirati poezie in acest spatiu! Va multumesc tuturor celor care ati trimis deja comentarii (termenul folosit de ei nu prea se potriveste aici,ci mai bine- cuvinte de suflet), va multumesc celor care mi-ati trimis mesaje pe telefon, pe mess sau mail( era foarte bine daca le scriati aici, caci s-ar fi bucurat mult mai multi de frumusetea din fiecare dintre voi), va multumesc celor care chiar daca nu ati trimis inca vreun mesaj v-ati simtit sufletul tresarind de emotia fericirii si a uimirii, va multumesc celor care deja ati dat mai departe prietenilor vostri acest link pentru a ne bucura cat mai multi de bijuteriile ascunse in sufletele noastre, va multumesc din inima!



Astazi

Astazi am simtit spatiul
in interiorul fiintei mele.
Astazi te-am simtit in spatiul
din inima mea.
In spatiul sacru din mine,
in adancul meu de taina
ai inflorit tu.
Bine ai venit, IUBIRE!

2 comentarii:

  1. SI NOI ITI MULTUMIM CU TOTII RAZA DE LUMINA ,...CA NE-AI INVITAT AICI LA SARBATOAREA CREATIEI SI CA NE HRANESTI INIMILE CU PIINEA CUVINTELOR COAPTA IN CUPTOARELE PASIUNII,UNSA APOI CU NECTARUL RIMELOR SI PARFUMATA CU DUIOSIA SI FRUMUSETEA SUFLETULUI TAU. SI ASA CUM PARINTELE LUMINILOR A CREAT LA INCEPUTURI TOTUL, FOLOSIND CUVINTUL, TOT ASA SI NOI AJUTATI DE SPIRITUL LUI ATOTPUTERNIC VOM ADUCE AICI PRINTRE NOI BUCURIA,ARMONIA,FRUMOSUL SI IUBIREA DE TOT !....FIE CA PASII TAI SA FIE VESNIC BINECUVINTATI !

    RăspundețiȘtergere
  2. Eu iti multumesc pentru ca m-ai primit in bratele sufletului Tau!

    RăspundețiȘtergere