duminică, 24 ianuarie 2010

Pagina de poezie!


Ma trezesc dimineata zambind
in asternutul de trandafiri.
Sunt ca o pagina goala, nescrisa.
Ce vei scrie astazi pe mine, cu mine,
prin mine, iubitule?

Poate ca atingandu-mi parul valurind pe spate
vei umple pagina cu cea mai noua formula matematica
si ceea ce se deduce din ea , toata logica ei,
va aduce iluminare mintii;
sau poate ca respirandu-mi aerul parfumat al pielii
vei compune cel mai dragastos cantec,
in ritmul caruia vor dansa toti indragostitii;
sau poate ca mangaindu-mi catifelarea trupului
vei picta cel mai delicat curcubeu-
o poarta spre taramul zeilor.
Eu nu stiu...eu sunt doar o pagina goala
in mainile tale!

Ochii tai de culoarea mierii
in care se reflecta vesel soarele
ma privesc pana in adancuri, fascinati.
Buzele tale pline si asa de frumoase
ma ating insetate de ritm, de culoare.
Ah, ai inceput sa scrii poezii pe mine!
Palmele tale fierbinti si tandre
imi cuprind sanii, infiorandu-i...
inca un vers...
O suvita de par ti se joaca pe frunte,
uda, urmandu-ti miscarile-
-cu cata pasiune ma scrii!

Ma intorci pe partea cealalta
-din nou o pagina goala-
cu degete umezite cu elixir de iubire.
Muzica iubirii dintre barbat si femeie
invaluie spatiul a minunare.
Am devenit o pagina de poezie,
poezie de dragoste!

3 comentarii:

  1. Imi place fmult, cel mai mult, desi mai am nevoie de timp sa le mai patrund, dar acum pe moment in starea in care sunt aceasta este...

    RăspundețiȘtergere
  2. E CU PUTINTA OARE SA CUPRINZI CE-I NECUPRINS ! CRED CA IMI TREBUIE UN MILION DE VIETI....SA POT DESCRIE FRUMUSETEA TA PRIN CINTEC CULOARE SAU POEZIE,....SI NU VOI TERMINA NICIODATA......PENTRU CA TU IN FIECARE ZI VEI FI DIN NOU SI DIN NOU ,O ALTA COALA ALBA DE HIRTIE PE CARE BUNUL DUMNEZEU VA SCIRE ALTE MINUNTII DIN JOCUL LUI DIVIN !

    RăspundețiȘtergere