marți, 19 ianuarie 2010

Orgie cu vant si fulgi!




Fulgi multi, mari si linistiti, fulgi mici, speriati, imprastiati de vant se aseaza cu totii, amestecandu-se. Au acoperit alb totul. Oamenii, pete de culoare miscatoare, aplecate de vant, inainteaza greoi prin nameti; o femeie merge, aparandu-se cu o umbrela, prin furtuna de fulgi; un barbat infige puternic lopata in zapada; glasuri voioase de copii inving suieratul vantului. Un caine negru (acum alb cu negru) se rostogoleste jucaus prin zapada.Copacii goi danseaza frenetic cu vantul rece. Unele masini incarcate de zapada se odihnesc multumite, altele patineaza grabite pe drumurile inzapezite, spre disperarea soferilor, care au uitat sa se bucure de iarna, de fulgi, de zapada. Eu sunt femeie nu sofer........

Orgie cu vant si fulgi

Zbaterea vantului rece,insistent
si atingerea fulgilor timizi,
ma indeamna a mirare.
Cine mi-a patruns acum prin toate vesmintele
racorindu-mi si infiorandu-mi
pielea coapsei,a soldului, a taliei?
Si cine m-a sarutat topindu-se de drag
pe pleoape, pe buze si pe nasul inghetat?
Sa fie vantul, sa fie fulgii de zapada
atat de dornici sa ma prinda in jocul lor
iubitor
incat ma ispitesc sa ma las imbratisata
de fiecare dintre ei deodata?
Fie, in dansul vostru ma prind
zambind
si acum devin o femeie de fulgi
o femeie de vant, o femeie de zapada
cu inima arzand!

2 comentarii:

  1. Doamne ce frumos!
    Esti invitata de onoare pe blogul feminitatii (din nou:)
    cu asa minunata traire de femeie in dans de fulgi!
    p.s. joi ma duc la workshopul Feminitate la superlativ, ce mi-as fi dorit sa veniti cu mine!

    RăspundețiȘtergere
  2. SA DEMONSTRAT STIINTIFIC CA NU EXISTA DOI FULGI DE ZAPADA IDENTICI CA FORMA ! ITI DAI SEAMA CITE FELURI DE SARUTARI AI PRIMIT PENTRU CA I-AI LASAT SA TE-MBRATISEZE ?
    EU, DACA AS FI FOST FULG DE NEA I-AS FI DAT UNEI PALE DE VINT TOT CE AS FI AVUT ...NUMAI CA SA MA ASEZE PE BUZELE TALE.....SI SA MA TOPESC ACOLO !

    RăspundețiȘtergere