miercuri, 27 ianuarie 2010

De ziua ta!


Astazi e ziua ta!
Natura intreaga cu fulgi de nea
te sarbatoreste
si-ti multumeste, prin vant
ca te-ai ivit.
Mireasma de stele,
adanc de Univers,
lumina a gandului,
atingere a sufletului,
iubire inalta ce-l cheama pe Dumnezeu!
Lasa-ma, te rog, sa ard
si sa-nfloresc apoi
in palmele tale mangaietoare.
Mi-e dor sa-mi simt inima vibrand
langa inima ta;
mi-e dor de lumina ochilor tai,
pe care-i stiu din departate vieti;
mi-e dor de linistea ta,
plina de prezenta divina!
Mi-e dor de tine, de ziua ta,
in fiecare zi...

5 comentarii:

  1. continuare..din aceslasi triunghi de inima si gand:)

    E sarbatoare!
    Este ziua ta,
    Iubitule cu inima de soare!
    Si in cinstea ta,
    Voi aprinde acum
    Chiar inima mea
    Si o voi face
    sa isi iasa din hotare
    Spre a-mbratisa
    Totul care esti si
    Neantul care esti
    si felul inalt
    si profund
    in care
    Tu
    (ma)
    iubesti

    RăspundețiȘtergere
  2. foarte frumos!!!!!!!!!!
    multumesc pentru completarea inspirata de acelasi "loc"

    RăspundețiȘtergere
  3. Asteptandu-l pe el, au trecut clipele: cu el a trecut o zi, cu zilele a trecut o luna, cu lunile a trecut si un an si cu el am lasat toate nadejdile vietii.Cat de frumosi suntem cand iubim!

    RăspundețiȘtergere
  4. Multumesc pentru prezenta, aici; si pentru gandurile atat de frumos exprimate; va mai astept........

    RăspundețiȘtergere
  5. ......ZIUA "LUI" ! POATE FI IN FIECARE ZI !....
    REZERVA ACUM O CAMERA A SUFLETULUI TAU ....SI IMPODOBESTE-O CU TOT CE AI MAI DE PRET !....SI NU UITA SA TRECI IN FIECARE ZI PE ACOLO SI SA SERBEZI.....ZIUA "LUI" !
    IAR PENTRU CA TU ESTI UNA CU "EL" ! ITI UREZ SI TIE

    LA MULTI MULTI ANI IN LUMINA SI IUBIRE DIVINA !

    RăspundețiȘtergere