joi, 21 ianuarie 2010

In asteptarea ta!


Iubitule,astazi ti-am daruit un alb trandafir.
Ti-ai simtit sufletul tresarind de parfumul lui?
Mi-e dor de tine!
Simt ca fiecare clipa ma apropie de tine,
ma inalta spre tine,
ma pregateste pentru tine.
Unde esti,iubitule?
Sub ce bolte instelate iti desfaci aripile?
Mi-e dor de Tine!
Ti-as striga in toate vazduhurile
numele,daca ti l-as stii!
Intregul meu trup si intregul meu suflet
freamata la gandul numelui tau nestiut,
al chipului tau nestiut,
al sufletului tau inca nestiut.
Te iubesc inca dinainte de a te stii
caci te-am nascut din dorul meu de Dumnezeu.
Hai, iubitule, vino mai repede!
petalele mele s-au umezit deja
de roua asteptarii tale.
Hai, iubitule, vino mai repede!
trupul mi-e deja acordat
pentru a canta in ritmul muzicii tale.
Hai, iubitule, vino mai repede!
Timpul intalnirii noastre se apropie.

2 comentarii:

  1. CE FRUMOS DESCRII ACEST DOR DE "EL" ! ACEASTA CHEMARE! ...CINE AR PUTEA STA DEPARTE DE TINE....DACA ESTE CHEMAT ASTFEL ? ....SUNT SIGUR CA VA VENI SA SOARBA ROUA DE PE PETALELE TALE UMEZITE..... SI CA TE VA LUA CU "EL" IN DANSUL LUI COSMIC !

    RăspundețiȘtergere
  2. Absolut minunata poezia...asteptarea...iubitul...

    RăspundețiȘtergere