miercuri, 8 iunie 2011

Asortare cu tine


A roz de bujori miroase aerul
şi a catifelare de petale.
Păşesc dezinvoltă în tărâmul zeiesc.


Lumina înaltă a lumânărilor
desenează sfânt chipul meu,
brăţările îşi cântă poezia
pe albul braţelor goale,
în auriul fericirii m-am învelit pentru tine.


Îţi privesc ochii ascunşi de pleoape
cu tot nectarul iubirii poleindu-mi privirea
şi tu cobori încet din divine tărâmuri
dezvăluindu-ţi asupra mea strălucirea.


Un curcubeu de nuanţe fascinante
tresare plin de iubire în mine,
zâmbete asortate cu lacrimi
se împletesc îndrăgostite pe buzele mele.


Adorată mă simt, privită în tăcere de tine
cu ochi negri, pătrunzători,
cu ochi migdalaţi, misterioşi,
cu ochi verzi, adâncime de ape,
cu ochi luminoşi ca mierea în soare.
Cu toţi ochii din lume mă priveşti iubitor.


Muzica împresoară sublim spaţiul,
dansează rozul petalelor pe sunetele înalte,
cuvintele aşternute pe hârtie opresc mintea
şi aleargă spre tine să te atingă cu înţelepciune.

Ne privim printre fâşii aurii de lumină!

3 comentarii:

  1. uuuufffff!!!!

    Esti pentru ca sunt!
    Sunt pentru ca esti!
    Multumesc!!!
    Pup!
    (eu...siatat)

    RăspundețiȘtergere
  2. Felicitări ,Simina,pentru volumul de versuri,petale de suflet, "Iubesc Bărbatul!"!
    În ultimile luni ,am fost extrem de ocupat,iar poemele tale ,cu aromă de iubire şi cu aură de lumină mi-au lipsit!
    Îţi doresc o seară plăcută!
    Salutări din Satu Mare!

    RăspundețiȘtergere
  3. Draga Anonim- eu si atat, ai dreptate! Da de ce oftezi asa? Aici, la mine in taram, e plin de fericirea de a iubi, de a trai poezia iubirii!

    Draga Ionel, multumesc mult pentru caldele tale cuvinte! da, pot spune ca si mie mi-au lipsit vizitele tale de suflet! toate cele bune!

    RăspundețiȘtergere