joi, 23 septembrie 2010

Ca tine, Toamnă!


Ca tine draga mea toamnă
mi-am lăsat pletele să curgă în valuri
pe spatele arcuit de dorinţă,
aşa cum tu laşi frunzele copacilor
să picure pe pământ cu sunet foşnitor.

Ca tine romantică toamnă
m-am îmbrăcat în culorile cuprului,
ce au cuprins în ele tot soarele verii,
închizându-i dogoarea spre aducere aminte
în vremea rece ce ne pândeşte încă timidă.

Ca tine toamnă frumoasă
zâmbesc stolurilor ce pleacă
desenând pe cer ultimele modele plutitoare,
mă îmbăt de mirosul de tămâie al strugurilor,
mă plouă cu frunze,
mă sărută soarele sfios printre crengi înroşite.

Deja mi-e dor de primăvară,
dulce, parfumată cu melancolie, Toamnă!

7 comentarii:

  1. Ai prezentat toamna in culori foarte dragi sufletului meu.
    Felicitari pentru poezie!
    Iti doresc un week-end placut!

    RăspundețiȘtergere
  2. Superbe expresii metaforice care leagamna toamna pe frumoasa versuri.O seara plina de senin sa ai draga mea.

    RăspundețiȘtergere
  3. va multumesc dragii mei pentru prezenta voastra aici.....
    toate cele bune la voi sa se adune!!!!!!!

    RăspundețiȘtergere
  4. Frumos poem! Luăm din Toamnă darurile-i de culoare şi belşug, ne împodobim cu ele; înţelegând că-i trecătoare, visăm la o nouă Primăvară, reluare ciclică a anotimpurilor ca prilej de a trece iar prin iubire/debut al vieţii şi ajungând într-o altă toamnă... Felicitări!

    RăspundețiȘtergere
  5. Ce frumoasa e toamna ta...

    RăspundețiȘtergere
  6. Seara buna ..spune-mi si mie creatile sunt ale d-voastra daca da sunt superbe...
    as dori sa colaboram in ale postari...(clip)
    astept un raspuns..

    RăspundețiȘtergere
  7. Danielle si Claudia va multumesc pentru aprecieri si vizita.....

    Da, sunt creatiile mele, dupa cum am si scris pe blog...multumesc pentru complimente......am sa-ti raspund la tine pe blogul plin de fotbal, legat de propunerea ta.....

    RăspundețiȘtergere