vineri, 17 septembrie 2010

Alint de toamnă


Bucurie cu soare blând pe faţă,
frunze ce şi-au dăruit verdele
păsărilor ce călătoare au zburat
spre depărtări mai primitoare,
mă alintă toamna în linişte.

Miros de mere coapte peste vară,
prune şi chiorchini de struguri
parfumând discret încăperea,
aurie, molcomă lumină învăluitoare,
mă alintă toamna cu linişte.

Vânt călduţ cântă printre crengi,
dezbrăcându-le lent, frunză cu frunză,
într-un dans plutitor, arămiu,
a nostalgie îmi bate inima,
mă alintă toamna liniştită.

2 comentarii:

  1. Mulţumesc pentru ... şansa de a citi aceste versuri! Încep să simt, la rându-mi, alintul liniştit al toamnei, chiar dacă ... "furtuni" mi-s şi-nlăuntru, şi-n afară...
    Să ne bucurăm cu toţii de o toamnă ... de bună, frumoasă inspiraţie!

    RăspundețiȘtergere
  2. si eu multumesc "Trandafir albastru" pentru vizita ta placuta...

    RăspundețiȘtergere