miercuri, 14 aprilie 2010

Scrisoarea


Am scris o scrisoare pentru tine, iubite
si-am presarat printre randuri petale de suflet;
rotunjimile literelor aplecate elegant spre stanga
le-am incarcat in taina cu parfumul meu de femeie,
iar pauzele dintre cuvintele ordonat asezate
le-am umplut in secret cu aspiratia mea spre inaltimi.

Am scris o scrisoare pentru tine, iubite
si-am invelit-o discret intr-un plic inflorat;
cu galbenul finelor narcise si rosul plin al lalelor
am impodobit, printre inimi stralucitoare,
albul de hartie pentru a proteja intimele mele cuvinte
de priviri straine, curioase, omenesti.

Am scris o scrisoare pentru tine, iubite
si ti-am trimis-o la destinatie pe aripi angelice;
primul inger, bucalat si cu parul buclat
s-a trezit mai devreme, incantat de asa misiune,
iar ingerul blond si cu ochi senini de albastru
cu miros de evanghelie a primit-o si a dat-o mai departe.

Am scris o scrisoare pentru tine, iubite
si mi-e inima plina de diafana bucurie;
nu stiu cand va ajunge in mainile tale
si nici cand vei reusi sa-ti poposesti privirile celeste
pe randurile mele de multumirea iubirii pline;
pana atunci ma rog sa te-ntalnesc in paradisuri de vise
si sa valsez cu tine indragostita printre valurile vietii.

4 comentarii:

  1. Inger cu miros de evanghelie...ce frumos ai spus!

    RăspundețiȘtergere
  2. Cu ochii mintii, tot ce simti devine...petala de suflet. Esti minunata!

    RăspundețiȘtergere
  3. va imbratisez multumindu-va pentru urmele trecerii voastre pe aici prin taramul poeziei mele!

    RăspundețiȘtergere
  4. Frumos. te felicit pentru seriozitete si faptul ca scrii asa frumos.

    RăspundețiȘtergere