marți, 27 aprilie 2010

Mierea


Miere picura sfant de pe buzele tale,
miere curge incet, savuros pe buzele mele,
ca mierea de dulci si mangaietoare sunt soaptele tale,
aurie ca mierea in soare e privirea mea ce te oglindeste,
miros imbietor ca mierea galbenei rapite raspandeste pielea ta,
gust parfumat ca mierea  izvoraste de sub limba mea sarutandu-te.
Tu iti hranesti trupul si sufletul cu mierea mea delicioasa,
eu imi pansez ranile trecutului cu mierea iubirii tale,
tu transformi in miere amarul distantei dintre noi,
eu ca mierea preling secundele de dragoste,
tu imbogatesti spatiul cu mierea stelelor,
eu ma lipesc ca mierea de tine,
iubindu-te cu miere. 

4 comentarii:

  1. Fericito!!!
    E bine sa fie miere in iubire...doar ca in viata mai avem parte si de pelin...

    RăspundețiȘtergere
  2. Cu ce frumoasa poezie de miere ne imbii, Simina!

    RăspundețiȘtergere
  3. Flori de cais, iubite, in parul meu cand ning... vin flaute de miere si-aprind margaritare...

    RăspundețiȘtergere
  4. s-a lipit de sufletele voastre mierea poeziei...
    va imbratişez cu dulceaţa inimii!

    RăspundețiȘtergere