marți, 13 aprilie 2010

In drumul tau


Am rupt din radacini buruienile care-ti napadisera drumul,
am smuls maracinii care-ti puteau rani talpile,
am curatat de spini si de ascutisul pietrelor cararea
si am presarat in calea ta nesfarsite flori.

Tu, barbate, sa mergi inainte pe drumul tau luminos
chiar daca nori negri furtunosi, iluzorii,
par ca-ti intuneca rasaritul cu fulgere si ploi;
perdeaua lor de apa va uda florile potecii tale,
care-ti vor alinta apoi, inmultite, improspatate,
 cu toate soaptele mele de dragoste sadite in fiecare petala
pasii tai spre desavarsire.

Tu, barbate, sa-ti vezi doar de drumul tau spre in sus,
sa nu te opresti sa mirosi fiecare floare;
bucura-ti inima cu parfumul si culoarea fericirii lor
si multumeste-le ca-ti umplu de viata iubirii cararea;
nu le culege, nu le lua cu tine,
caci smulse din pamantul roditor, fara radacini
repede se vor ofili si nu vor mai putea
sa te incante cu frumusetea lor.

Tu, barbate, mergi inainte spre in sus,
pe drumul de flori pregatit special pentru tine;
deschide-ti sufletul
pentru a simti iubirea si dorul de zbor 
cu care femeia ce sunt am nascut fiecare extaz inflorit in calea ta
si vei gasi la capat de drum,
 fericit,
stralucirea neasemuita a implinirii.

4 comentarii:

  1. Drum de stele e inima mea... paseste pe el fara frica... chiar de ramane numai o stea... sa stii ca aceea e inima mea.

    RăspundețiȘtergere
  2. foarte frumoasa! ce suflet ales ai, Simina! minunat!

    RăspundețiȘtergere
  3. si-n voi este frumoasa sensibilitate, altfel nu ati trece pe aici sa-mi cititi randurile...

    RăspundețiȘtergere