vineri, 22 septembrie 2017

Da, intra!


Ai batut la usa inimii mele toata viata.
Am tresarit,
te-am auzit si ti-am deschis.
Ai patruns cu toata maretia ta in spatiul tainic al fiintei mele,
stralucind-o;
am deschis usa pentru fiecare barbat in care intrezaream prezenta ta;
uneori era doar o parere,
o amagire,
o secunda de iubire omeneasca.
Alteori te revarsai asupra mea cu o iubire nesfarsita,
ce desfacea timpul in fasii de eternitate.
Atunci ochii sufletului meu se umpleau de lacrimile regasirii.

Da, intra!
striga inima mea auzindu-ti chemarea.
Da, intra!
zambea gura mea intorcandu-ti sarutul.
Da, intra!
canta trupul unduindu-si mangaierea..

Ai batut la usa inmii mele toata viata.
Poate ca intr-o zi ea va fi asa de deschisa
incat vei putea intra fara sa bati intr-o usa-
-ca la tine acasa-
si te vei instala confortabil si definitv
in camara mea cea de taina!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu