marți, 15 ianuarie 2013

Astăzi e ziua Poeziei!




Astăzi e ziua de naştere a lui Mihai Eminescu, e ziua Poeziei dumnezeiesc inspirate, a genialităţii poetice, a Luceafărului! La mulţi ani, Poezie a neamului românesc!
Din sufletul meu de poet îndrăgostit de şoapte dulci eminesciene dăruiesc aceste versuri Inimii lui veşnic vie:

Devenire

M-am născut în ninsoarea cuvintelor de dragoste,
în aroma codrilor de aramă,
a teilor tăi oglindiţi în lacuri de argint,
cu luna, stăpâna mării, luminându-mi chipul.

Am crescut cu versurile tale duioase
prelingându-mi iubire în urechi,
am crescut cu tine în suflet,
îndrăgostită de tine,
Luceafărul meu din lumi de Poezie!

Am devenit femeie,
aşa de fragedă ca floarea albă de cireş,
blândă ca floarea ta albastră,
dreaptă ca Sufletul neamului românesc
pe care l-ai iubit atâta!


Trăiesc hrănindu-mă cu esenţa dulce a cuvintelor tale
nemuritoare!


2 comentarii:

  1. Frumos. Felicitări. Din an în an tot mai puțini își amintesc de Eminescu.

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc!
    E bine ca suntem totusi o multime care ne amintim de el si-l citim si ne lasam cuprinsi de magia geniului lui!
    Toate cele bune în calea ta să se adune!

    RăspundețiȘtergere