duminică, 15 ianuarie 2012

Ziua lui Eminescu


E Sărbătoarea Poeziei astăzi, căci e Ziua lui Eminescu!!!!!!
E Sărbătoarea frumuseţii sufletului, a inspiraţiei geniale, a iubirii profunde, a patriotismului curat, a curajului de a spune adevărul, a îndrăznelii de a fi onest şi drept  într-o lume a minciunii, este ziua în care toate calităţile unui Mare Suflet, ştiute şi neştiute, se dezvăluie tainic celor cu inimile deschise.
Vă doresc tuturor să respiraţi astăzi aerul misterios şi înalt al creaţiilor eminesciene, ce au rămas vii şi atât de pline de prezenţa  geniului lui şi după atâţia zeci de ani!


În semn umil de omagiu din partea mea voi posta din nou prima mea poezie scrisă în acest tărâm al poeziei iubirii, acum fix 2 ani, poezie ce-i este dedicată lui Mihai Eminescu

Dor!

Simt că aş vrea să-mi umpli
fiecare clipă a timpului meu,
fiecare părticică a sufletului meu
cu prezenţa ta,
cu privirea şi mângâierea caldă
a inimii tale.
Din ce în ce mai des
mi-e dor de profunzimile
fiinţei tale
cu care vreau să mă simt UNA!


În cazul în care vreţi să vedeţi şi alte postări ale mele legate de acest subiect foarte drag inimii mele vă las aici două linkuri; acesta este linkul către prima mea postare în acest blog: http://poeziaiubirii.blogspot.com/2010/01/iubita-mea.html
şi acesta este linkul către postarea mea de anul trecut legată de Eminescu: http://poeziaiubirii.blogspot.com/2011/01/atinsa-de-eminescu.html

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu