marți, 6 iulie 2010

Atingere


La început mi-ai atins părul lung
cu uimire picurând din degetele tale de bărbat
şi pielea mea ai catifelat-o cu rotunjime de unghii.
Apoi din gura ta fermecătoare
vântul încetişor a suflat pe gâtul meu înfierbântat,
prospeţime parfumată cu flori de câmp
învăluindu-mă romantic.

Cu palme mari şi blânde ai mângâiat încet
braţele mele ce te aşteptau dornice,
picioarele mele ce alergau în tăcere spre tine,
ochii mei ce te sorbeau albăstrindu-se
şi cu şoapte ai sărutat aerul în care mă îmbrăcasem
pentru tine.

Trupul tău înalt elegant s-a lipit de mine,
zâmbetul ţi-a răsărit gropiţe în obrajii albi,
privirea ta m-a îmbrăţişat tandră,
lumea s-a estompat de jur împrejur
şi mireasma edenică a iubirii a străfulgerat
spaţiul cu nesfârşite curcubee.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu