luni, 25 iulie 2011

Joc


Mă ascund după genele curbate,
în spatele clipitului delicat,
în umbra pleoapelor închise.

Mă ascund dincolo de buze,
în urma zâmbetului cald,
în spatele şăgalnicului râs.

Mă ascund după degetele fine,
dincolo de gesturile mâinilor,
în umbra braţelor deschise.

Mă ascund în urmele paşilor pe nisip,
în valurile ce le şterg voluptoase,
în spatele genunchilor ce se-nchină,
dincolo de tălpile ce te caută.

Tu mă găseşti de fiecare dată.
Mă priveşti direct în ochi,
dincolo de pleoape.
Mă săruţi pe inimă,
dincolo de buze.
Mă atingi pe suflet,
dincolo de mudre.
Mă îmbrăţişezi continuu
dincolo de alergarea mea spre tine.

Sunt fericită că ne jucăm
descoperindu-ne!

2 comentarii:

  1. Privirea mea e foc,ce vede dincolo de tot si toate!
    Privirea mea patrunde in adancuri si prin tot ce e de nepatruns!...pentru ca eu sunt, o picatura din perdeaua de ploaie!

    RăspundețiȘtergere
  2. imi place privirea ta de picatura de ploaie!
    ma reflect in stralucirea ta!

    RăspundețiȘtergere