joi, 24 martie 2011

Cuvinte


Mă ating pe piele cu mătase de flori,
cuvintele,
dulce mă-mpresoară cu nectar,
cuvintele,
bogăţia poeziei o picură în urechi,
cuvintele,
din somnuri adânci mă trezesc,
cuvintele,
universuri edenice îmi dezvăluie,
cuvintele,
de tine, zi şi noapte, îmi vorbesc,
cuvintele.

Rostite cu voce vibrândă în inima mea,
scrise în versuri pline de dor,
citite de pe buzele tale -săruturi,
cuvinte de dragoste,
sunt fascinată de mirajul cuvintelor.

Desfac ceţurile neînţelegilor din minte,
cuvintele,
armonios cântă imnuri de slavă iubirii,
cuvintele,
se înalţă la îngeri în rugăciuni tăcute,
cuvintele,
răsar lumina magică a curcubeului,
cuvintele.

Iubesc cuvintele,
iubesc ceea ce este în spatele cuvintelor,
iubesc izvorul cuvintelor,
iubesc tăcerea cuvintelor.

4 comentarii:

  1. Frumoasa poezia Simina draga!
    Remarc:

    Desfac ceţurile neînţelegilor din minte,
    cuvintele,
    armonios cântă imnuri de slavă iubirii,
    cuvintele,
    se înalţă la îngeri în rugăciuni tăcute,
    cuvintele,
    răsar lumina magică a curcubeului,
    cuvintele.

    iubesc izvorul cuvintelor,
    iubesc tăcerea cuvintelor.
    Iti doresc o seara plina de frumos!

    RăspundețiȘtergere
  2. Ce pot spune... ai exploatat foarte frumos, divinul "La început a fost Cuvântul, şi Cuvântul era la Dumnezeu şi Dumnezeu era Cuvântul"

    RăspundețiȘtergere
  3. ma bucur ca ati pasit printre cuvintele mele...

    RăspundețiȘtergere
  4. tot timpul cuvintele au ajuns mai departe decat noi!vocea inimii tale a presarat aici cele mai minunate cuvinte!
    la cat mai multa ispiratie,scumpa mea!

    RăspundețiȘtergere