sâmbătă, 22 mai 2010

Zbor



Zbor din alb şi din negru,
zbor din clipe fără culoare,
lipsite de parfum şi de gust,
mă desprind fără regrete din obişnuit.

Zbor spre curcubeu
să-mi învelesc trupul cu el,
zbor înalt printre stele strălucitoare,
zbor laolaltă cu fluturi pictaţi,
zbor bătând din braţe înflorite
ca păsările din aripi.

Zbor cu viteză de vânt
răvăşindu-mi părul,
zbor în sus cu a luminii viteză
şi închid ochii ca să nu orbească
de intensitatea zborului spre soare.

Priviţi-mi zborul , îmi simţiţi dorul?
Nu rămâneţi pete fără culoare,
haideţi să zburăm cu toţii
pe deasupra norilor grei de griji
şi plini până la lacrimi de probleme;
haideţi să ne inălţăm in zbor
în paradisuri colorate,
parfumate şi aromate cu iubire.
Să zburăm!

3 comentarii:

  1. Multumesc pentru vizita "la plimbare" ! O zi de mare har!

    RăspundețiȘtergere
  2. citindu-te,cu siguranta am prins zborul cel mai frumos printre stele stralucitoare,laolalta cu fluturii pictati...am zburat peste frumosul poezie tale!

    RăspundețiȘtergere
  3. ce mă bucur că zburăm împreună!!!!!!

    RăspundețiȘtergere