luni, 8 februarie 2010

Pregatiri pentru intalnire!



M-am pregatit pentru intalnirea cu tine;
am facut curat in toata casa,
am maturat panzele de paianjeni din toate cotloanele fiintei mele,
am sters praful depus pe la incheieturile sentimentelor,
am spalat geamurile innegrite de lunga asteptare.

M-am pregatit pentru intalnirea cu tine;
mi-am spalat trupul cu apa purificata de ingeri,
mi-am parfumat pielea cu mireasma de stele,
mi-am pieptanat parul cu degete pline de dorinta,
mi-am deschis ochii mari spre tine, printre trandafiri.

M-am pregatit pentru intalnirea cu tine;
am ales cea mai frumoasa rochie- goliciunea trupului meu de femeie,
am ales sa vin cu picioarele desculte si cu unghiile inrosite de emotie,
am ales sa-mi las parul despletit, ravasit, ciufulit,
am ales sa te astept asa cum sunt- goala si frumoasa.

Si tu ai venit, simplu si firesc, doar stiai ca te astept;
Ochii mi-au ramas inchisi, orbiti de splendoarea ta;
pielea instelata mi s-a infiorat toata,
buzele mi s-au deschis intr-un suras de dor,
bratele mi s-au intins spre tine sa te cuprinda-
cum sa imbratisez necuprinsul, infinitul?
Reusesc doar sa te iubesc!

6 comentarii:

  1. Si asta e chiar cel mai mare dar: sa reusim sa iubim.
    Tare frumos mai scrii tu ..curg versurile, maiestrit..direct din viata in poezie

    RăspundețiȘtergere
  2. Cat de frumoase sunt versurile tale....

    RăspundețiȘtergere
  3. CE FRUMOS TE-AI PREGATIT !....DAR DE-AI STI CUM SE PREGATESTE PREAIUBITUL TAU !....PENTRU INTILNIREA CU TINE !.....INACA DE DINAINTE SA TE FI CREAT DIN FRUMUSETEA INIMII SALE !... AI ALERGA ASA CUM ESTI ....SA-I IESI IN INTIMPINARE ...SI SA-I STINGI DORUL NESFIRSIT DE TINE !

    RăspundețiȘtergere