duminică, 21 februarie 2010

Recunosc

Recitind poezia de ieri "Sunt recunoscatoare barbatului" am realizat ca mai sunt multe, multe motive pentru care ii sunt recunoscatoare barbatului iubit; de fapt oricat as vrea sa cuprind totul si sa exprim in cuvinte toata bogatia felului in care sunt iubita de barbat nu prea reusesc....asa ca sper sa se simta in spatiul dintre cuvintele mele plinul de iubire si recunostinta ce i-o port.


Recunosc

Recunosc- imi place sa te iubesc!
Imi place cum iti uiti propria oboseala a zilei
si imi masezi talpile picioarelor si umerii.
Imi place cand mancam la restaurant,
chiar daca nu e vreo aniversare,
doar pentru ca mie mi-e foame.
Imi place cand gatesti tu
si felul meticulos in care pregatesti masa.
Imi place cand gasesc bilete cu "Te iubesc"
prin toate locurile din casa,
chiar si in cele mai neasteptate.
Imi place cand imi desenezi in mijlocul casei
inimi de lumina colorata,
pline cu petale de trandafiri.
Imi place cand imi speli parul,
ca sa nu-mi sara oja de pe unghii
si cand admiri florile pictate pe ele.
Imi place ca te perfectionezi continuu
in arta de a vorbi limbajul meu de iubire,
astfel incat sa inteleg, sa simt si sa-mi amintesc
mereu cat de mult ma iubesti.
Recunosc, iti sunt recunoscatoare
pentru ca te iubesc!

6 comentarii:

  1. Mi-a placut mult aceasta poezie... Felicitari...

    RăspundețiȘtergere
  2. O astfel de... recunoaştere nu poate să fie decât benefică...

    RăspundețiȘtergere
  3. Frumoasa poezie! Daca barbatii au nevoie de feedback din partea femeii, atunci aceasta este perfect!

    RăspundețiȘtergere
  4. Voua, celor care respirati aerul poeziei acestui taram al sufletului meu, o vie recunostinta!

    RăspundețiȘtergere
  5. Superba poezie!
    Va doresc o zi plina de iubire!

    RăspundețiȘtergere
  6. Foarte frumoase versuri! Sunt atât de liniştitoare... :)

    RăspundețiȘtergere