marți, 26 martie 2013

Regăsire


Ţi-am căutat privirea toată viaţa,
iubirea dintre pleoape,
atingerea fină a sufletului,
dorul!
Te-am zărit acum,
perfectă,
printre culorile ce-ţi înfrumuseţau chipul,
dincolo de lacrimi şi zâmbete,
dincolo de praful auriu ce se scutura
magic de pe gene.
N-am mai putut să-mi dezlipesc privirea
de pe frumuseţea ta
ce reflecta caleidoscopic fiecare femeie,
fiecare strop de iubire,
fiecare notă a Cântecului de leagăn al Mamei Divine,
ce mă chema la Ea!
M-ai hrănit cu parfumul iubirii materne,
m-ai trezit cu puterea iubirii ce-ţi traversa trupul
abandonat,
mi-ai încântat auzul cu cea mai potrivită muzică,
m-ai iubit cu dragostea după care am tânjit atâta.
Sufletul meu a scâncit de fericire
ca un prunc la sânul mamei
şi-a plâns lacrimi de recunoştinţă!
Îmbrăţişarea ta m-a redat mie!
Sunt mult mai întreagă cu iubirea Ta
în mine!
Mulţumesc
şi te iubesc!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu